U bent het niet eens met de AP

Bent u het niet met ons eens? Dan zijn er verschillende dingen die u kunt doen, afhankelijk van de situatie. Wij verwerken hierbij uw persoonsgegevens.

Klacht over verwerking door AP

Bent u het niet eens met hoe wij uw persoonsgegevens verwerken? Dan kunt u een klacht bij ons indienen. Lees verder bij U dient een klacht, tip of datalektip in.

Klacht over (medewerker) AP

Dient u een klacht in over hoe (een medewerker van) de AP zich heeft gedragen? Dan verwerken wij uw persoonsgegevens. Wij vragen om uw naam, adres, telefoonnummer en handtekening als u uw klacht indient. 

Vermeldt u persoonsgegevens in de omschrijving van uw klacht? Of stuurt u stukken mee die persoonsgegevens bevatten? Dan verwerken wij ook deze persoonsgegevens.

Wij gebruiken deze gegevens om contact met u te kunnen opnemen. Ook gebruiken wij deze gegevens om een besluit te nemen over uw klacht.

U krijgt de mogelijkheid uw klacht toe te lichten tijdens een hoorzitting bij de AP. Wij verwerken dan uw persoonsgegevens als bezoeker van ons kantoor. Lees verder bij U bezoekt het kantoor van de AP.

Procedure tegen een besluit van de AP

Voert u (of een andere partij) een procedure tegen een besluit van de AP? Lees dan verder bij U maakt bezwaar of U stelt (hoger) beroep in of vraagt een voorlopige voorziening aan.

Agressieprotocol

Bent u agressief tegen een medewerker van de AP? En doet deze medewerker daarvan melding? Dan verwerken wij bij ons bekende persoonsgegevens, zoals uw naam, (e-mail)adres en telefoonnummer. Hiermee voeren wij ons agressieprotocol uit.